sobota, 7 czerwca 2014

BAKALIE 10. - gdańskie Targi Mody, Designu i Młodej Sztuki


Witajcie Drodzy!
Jeszcze wczoraj wieczorem stałem na scenie i śpiewałem w chórze na koncercie dyplomowym magistrantki dyrygentury. A dziś mimo soboty, trzeba było rano wstać i przyjechać na uczelnię pilnować studentów podczas egzaminu...

Centralnym wydarzeniem były jednak BAKALIE, a dokładnie ich 10., urodzinowa edycja. Jest to cykliczna impreza gdańskich Targów Mody, Designu i Młodej Sztuki, która odbyła się w Operze Bałtyckiej. Na Targach tych wystawiło się około 50 projektantów, artystów, zajmujących się tworzeniem biżuterii, zabawek, ubrań, akcesoriów i wystroju wnętrz.


Na Bakalie przyszedłem raczej z ciekawości, niż żeby coś kupować, ponieważ całość (niestety) skierowana jest zasadniczo dla kobiet i dzieci. Jednak miło było popatrzeć na rękodzieło, biżuterię i pomysły młodych, polskich artystów. Tym bardziej było miło, ponieważ w holu Opery spotkałem Paulinę Rudnicką, autorkę bardzo ciekawego bloga modowo-lifestylowego - KAPUCZINA, do którego odwiedzania zachęcam :)



Poniżej krótka, wykonana przeze mnie fotorelacja rzeczy, które mnie zaciekawiły :)
Miłego, ciepłego weekendu! :)
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz