niedziela, 15 września 2013

PASTELE & NEONY by Anna Kuczyńska

+ REdesigned STories FActory.



Pomysł na sesję z wykorzystaniem krzykliwych kolorów powstał już wczesną wiosną 2013. Pierwotnie miał zostać zrealizowany na początku wakacji, gdy zaczynał się modowy szał na neonowe kolory. Lecz dopiero po zaproponowaniu nam współpracy z REdesigned STories FActory., zdecydowaliśmy się, aby urzeczywistnić moje najnowsze pomysły.

Od początku miejsce nie było wybrane przypadkowo: Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia 2 w Gdańsku-Nowym Porcie. Jasne, białe, świetliste przestrzenie, kręcone schody i liczne okna idealnie, bo na zasadzie kontrastu, nawały się do takiej sesji zdjęciowej. Gdy zobaczyłem ten obiekt po raz pierwszy, w ramach pokazu kinowego, o którym pisałem tutaj, od razu przypomniałem sobie o jeszcze niezrobionych neonach!

Wizja fryzury powstała dosłownie w dzień przed sesją. Nad ranem - parę minut, guma do włosów, lakier i jest 'jakby-irokez' ;)

Sześć stylizacji, w których wykorzystałem:
  • 6 koszulek od REdesigned STories FActory.,
  • 6 par spodni: zielone (NewYorker), niebieskie (NewYorker), pudrowe (River Island), kremowe (Bershka), fioletowe (H&M) i żółte (NewYorker),
  • kilka rodzajów pasków, w tym: neonowe - zielony i pomarańczowy (NewYorker),
  • i 3 pary butów.

Poniżej wszystkie stylizacje. Zdjęcia wykonała Anna Kuczyńska (polecam: gdaanka)


  • FUCK THE RULES!!!

  • JEŚLI NIE TERAZ TO KIEDY?

  • I DIDN'T EXPECT TO LOOK AMAZING BUT... SOMEHOW I DO

  • WOLĘ UMRZEĆ NIŻ BYĆ TRENDY !

  • U MNIE CZY U CIEBIE ?

  • DOBRE GENY



Zapraszam do komentowania, opinii i dyskusji ;)

Dziękujemy Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia 2 w Gdańsku - Nowym Porcie za udostępnienie pomieszczeń!


Na zakończenie jeszcze kilka zdjęć z backstage, które wykonał Michał Łażewski ;)













Ania i Michał - dziękuję bardzo za ciekawie spędzony czas podczas sesji i szczególnie Tobie Aniu za cierpliwość do mnie przy ustalaniu szczegółów dotyczących postprodukcji i wyboru fotek :)
Zapraszam na fotograficznego bloga Ani: gdaanka

Żyjcie radośnie i kolorowo! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz