czwartek, 20 marca 2014

Moje różne oblicza... by Karol Piasek


Sesja portretowa wykonana w Ożarowie Mazowieckim przez Karola Piaska (Piachografia) przedstawiające mnie w różnych stylizacjach i odsłonach osobowościowych. Jako, że lubię wyzwania, nowości i różnorodność - miałem za zadanie zagrać kilka ról, więc zabawiłem się w aktora. Całość została wzbogacona o pomysły Agnieszki Agrest Tomaszewskiej (AgreSteam). Miałem już z tym przemiłym Państwem przyjemność współpracować przy okazji tworzenia sesji My Dark Side.




Ubrania użyte podczas sesji:

T-shirt w biało-czarne kostki - NewYorker
czarny cardigan - River Island (secondhand)
biała marynarka - H&M
czarny T-shirt z nadrukiem - House (od fotografa)
czarne spodnie typu chinos - H&M
pasek dziurkowany w kratkę - Pull and Bear
śliwkowy sweter - Burton (secondhand)
koszula w fioletowe paski - Burton (secondhand)
krawat - NewYorker
granatowa koszula w kwiatki - XDYE (secondhand)
szary sweter - Cubus
zielona mucha w kropki - KappAhl
czarna siatka (od asystentki fotografa)
czarna muszka w białe kwiatki (vintage shop)
czarna koszula - French Connection (secondhand)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz