piątek, 16 sierpnia 2013

FASHION ME - edycja streetowa 15/08/13

TomaszQ Blog

Może trochę w pośpiechu, bo pomiędzy remontem a wyjazdem wakacyjnym, ale specjalnie dla Was przygotowałem relację z 8. edycji FASHION ME!
Co to jest FASHION ME? To cykliczna modowo-muzyczno-taneczna impreza promująca młodych, polskich projektantów, która do tej pory odbywała się w klubie Soho w Sopocie. Jednak aby wykorzystać piękną, letnią pogodę, tym razem całość zorganizowano przed Restauracją Śródmieście w Gdyni, gdzie za wybieg służył chodnik (nie jak planowano pierwotnie - ulica, a szkoda). Za pokaz reżysersko i produkcyjnie odpowiedzialne było Fru Art Design, muzyką zajął się BrainWash, charakteryzację wykonała Karolina Kruszyńska, a fryzury iDermacell.
Miejsce pokazu 8. edycji FASHION ME - chodnik naprzeciw Restauracji Śródmieście przy ulicy Mściwoja 9 w Gdyni

Pokaz otworzyła marka  REdesigned STories FActory., która charakteryzuje się wykorzystaniem oryginalnego i kontrowersyjnego napisu, dużymi dekoltami oraz brakiem wykończeń szwów na luźnych, unisexowych T-shirtach.
fot. Agnieszka Potocka/trojmiasto.pl

"LUBIĘ KWIATKI, ALE WOLĘ ORGAZM"

Drugą pokazaną kolekcją były ciuchy od SKIN made in PL, czyli dresowe kombinezony inspirowane ulicami europejskich stolic.
Ubralibyście się tak na ulicę? Ja chyba jednak nie...

Trzecia zaprezentowana została kolekcja "Egoist" Aleksandry Staniszeskiej.
Na ulicę, czy imprezę- jestem na tak!

Klasyczna biel i czerń, delikatne materiały, odważne i krzykliwe napisy. Kontrastowo, buntowniczo i młodzieńczo.

Następna kolekcja to ubrania duetu Keyce. Również kontrastowe połączenie bieli z czernią, ewentualnie szarością. Jednak był to styl zupełnie inny niż uprzednio zaprezentowany. Ma być luźno, swobodnie i ciepło!

Mimo, że na co dzień nie ubieram się w luzackie ciuchy, chętnie wskoczyłbym teraz, nie tylko na potrzeby pokazu, w takie bluzowe wdzianko.

Ostatnim pokazem, zamykającym FASHION ME była kolekcja od EVC DSGN. Zaskakująco, różnorodnie, kolorowo, wesoło i imprezowo! Moim zdaniem ta kolekcja wygrała całą imprezę. Zobaczcie z resztą sami, jak wygląda dobrze wygenerowane połączenie strojów z dodatkami, barw z wzorami, wygody i elegancji w jednym!

Na podsumowaniu chciałbym podkreślić, że był to mój debiut na wybiegu! Byłem i nadal jestem bardzo podekscytowany wzięciem udziału w tej imprezie i dziękuję Fru Art Design za zaproszenie mnie! Ponieważ sam nie mogłem wykonywać większości ze zdjęć, dlatego też jestem bardzo wdzięczny Michałowi Jażdżewskiemu, że zgodził się wykonać dla mnie fotorelację z tej imprezy.
Nie będę krytykował, czy bardzo usilnie oceniał zaprezentowanych kolekcji (ponieważ wielkim znawcą mody nie jestem), a możecie o tym już przeczytać w artykule napisanym przez Patryka Gałązkę na portalu trojmiasto.pl, w dziale deluxe.

Na sam koniec kilka fot z backstage imprezy. Do zobaczenia na kolejnych pokazach oraz po obu stronach obiektywu! :)


Niech to ostatnie chłodne zdjęcie doda trochę ulgi, bo szykuje się upalny weekend ;) Zmykam nad morze!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz