sobota, 7 września 2013

Podsumowanie lata: koszulki i spodenki

Przed opublikowaniem dwóch najnowszych sesji postanowiłem podzielić się z Wami, w czym najchętniej chodziłem tego lata.
Poniżej krótki przegląd T-shirtów i spodenek, w jakie najczęściej się ubierałem w ostatnich kilku miesiącach.

  • Borowo


Koszulka: Terranova
Na start: wzorzyste, zielone bardzo krótkie spodenki od H&M. Wygodne nad jezioro, na plaże, na rower.


  • Szymbark



Drugie moje ulubione szorty to turkusowe, również od H&M, które mogliście już zobaczyć częściowo na tych zdjęciach, do sesji w Krakowie. Koszulka: NewYorker.



  •  Puck



Podczas jednego z wyjazdów wakacyjnych postanowiłem ubrać się jeszcze bardziej na luzie i specjalnie popełnić mały błąd modowy: założyłem bojówki! i koszulę z krótkim! rękawem. Pozwoliłem sobie na to, żeby na chwilę oderwać się od zasad dobrego ubierania się i poczuć się totalnie wakacyjnie ;)
Koszula: H&M (z secondhand), spodnie: Cubus (z lato 2012)




  • Władysławowo


 Jedną z moich ulubionych koszulek była zakupiona w NewYorkerze szara z wplecionymi kolorowymi nitkami i wzorem na plecach...

 i takim samym wzorkiem na kieszonce na lewej piersi :)


  •  Hel
Koszulkę w błękitne pasy od Bershki wybrałem do wyjazdu na Hel. Ładnie komponuje się z falami na wodzie ^^




  •  Świbno/Wyspa Sobieszewska
Nieco ciemniejszą stylizację wybrałem na jednodniowy, terenowy wypad przy ujściu Wisły do Morza. Koszulka: Reporter


spodenki: Reserved


  • Na co dzień - kilka przykładów:
Te oto szorty od H&M z nietypowym, ciekawy wzorem często ubierałem w połączeniach brązowo-niebieskich. Z powodzeniem można byłoby je także ubrać do causalowej marynarki.

Gdy zakładam tę koszulkę z dość kontrowersyjnym nadrukiem od Reportera, wszyscy się oglądają i dosłownie na głos komentują co "za szkaradziejstwa mam na sobie" ;)

Jako ostatnie pokażę Wam koszulkę z Terranovy, którą miałem założoną na koncercie i imprezie w klubie:
przód
tył


Fotografie: Michał Jażdżewski, ja

Chciałbym zaznaczyć, że większość rzeczy które tu pokazuje, jak i reszta, które mam w szafach, zostały zakupione po przecenach. Zachęcam, aby poczekać 2-3 miesięcy na promocje, od czasu pojawienia się nowych kolekcji, a także wyszukiwania, szperania w secondhandach, bo po co przepłacać! :)

Łapcie ostatnie promienie Słońca!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz