wtorek, 2 kwietnia 2013

Retro Rock Style

Rozpoczęcie sezonu Święta Wielkanocne/wiosna!
Klubokawiarna Cafe Kardamon, Gdańsk Oliwa

Przybycie tu było totalnie przeze mnie niezaplanowane... (pierwotnie świąteczne opijanie miało się zacząć na... jednej z trójmiejskich uczelni :D )


 Jednak bardzo dobrze się stało, że trafiłem właśnie tutaj, ponieważ po raz pierwszy od dawna poczułem klimat prawdziwego, starego rocka.
W tle sączyła się muzyka Lennona, Hendixa, The Cure, Queen, Iron Maiden...,
a ja popijałem z kumplem smaczne piwko, pstrykając co jakiś czas fotki i bawiąc się w fotografa i modela ;)

Całość oprawiona plakatami, klimatycznymi lampkami, radiem i automatami do gier :)




Dzięki za pokazanie nowego miejsca! Polecam każdemu z rockowym gustem muzycznym ;)

fot. Grzegorz Cech i ja ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz